Expo Lion – Rochester School’s Entrepreneurship and Innovation Fair

On November 25, the first edition of Expo Lion, Rochester School’s entrepreneurship and innovation fair, was held. It was designed to motivate and develop entrepreneurship in the Rochesterian community.  More than 20 exhibitors participated; parents, students, collaborators and alumni. We had different speakers who shared their experiences in the business world, which allowed us to understand the entrepreneurship ecosystem and how to make the most of the opportunities.

A space where creativity, innovation and entrepreneurship were promoted and we were able to organize professional and commercial networks among members of our community.  – Presentations by experts in entrepreneurship and innovation. – Stands all day for businesses. – Networking and discounts among community members.

We would like to thank all the people who participated in the realization of this first Entrepreneurship and Innovation Fair, Expo Lion.

It has been an honor for us to have the presence of all the exhibitors, speakers and attendees. The support provided contributed significantly to the success of this event, which symbolizes the support for entrepreneurship in our community.

We all worked with great enthusiasm and responsibility, from an untiring vocation of service to our exhibitors and visitors, to meet the demanding expectations.

This participation demonstrates the dynamism and entrepreneurial capacity of the Rochesterian community.

Expo Lion is the beginning of our venture towards building a new base of operations for business, meetings and co-working on the college campus.

We look forward to seeing you at the second edition of Expo Lion!

El 25 de noviembre, se llevó a cabo la primera edición de Expo Lion, feria de emprendimiento e innovación del Colegio Rochester. Fue diseñada para motivar y desarrollar el emprendimiento de la comunidad Rochesteriana.  Participaron más de 20 expositores; padres de familia, alumnos, colaboradores y exalumnos. Contamos con diferentes conferencistas quienes compartieron sus experiencias en el mundo de los negocios, lo que permitió entender el ecosistema del emprendimiento y cómo aprovechar al máximo las oportunidades.

Un espacio donde se promovió la creatividad, la innovación y el emprendimiento y pudimos organizar redes profesionales y comerciales entre miembros de nuestra comunidad.  – Presentaciones de expertos en emprendimiento e innovación. – Stands todo el día para negocios. – Networking y descuentos entre miembros de la comunidad.

Queremos darle nuestro mayor agradecimiento a todas las personas que participaron en la realización de esta primera Feria de Emprendimiento e Innovación, Expo Lion.

Ha sido un honor para nosotros contar con la presencia de todos los expositores, conferencistas y asistentes. El apoyo prestado contribuyó significativamente para lograr el éxito de este evento, que simboliza el apoyo a los emprendimientos de nuestra comunidad.

Todos trabajamos con muchísima ilusión y responsabilidad, desde una infatigable vocación de servicio hacia nuestros expositores y visitantes, para responder a las exigentes expectativas.

Esta participación demuestra el dinamismo y la capacidad emprendedora de la comunidad Rochesteriana.

Expo Lion es el inicio de nuestro emprendimiento hacia la construcción de una nueva base de operaciones para negocios, reuniones y co-working en el campus del colegio.

¡Los esperamos en la segunda edición de Expo Lion!

Andrés Mojica

Alumni Center Director